FREMLEJE AF LEJLIGHED i Andelsboligforeningen
Med
henvisning til både andelsforeningens vedtægter (§ 12 om fremleje) og
referatet af vores sidste generalforsamling, vil bestyrelsen bede samtlige
beboere, andelshavere såvel som lejere, om at meddele bestyrelsen skriftligt, når
I fremlejer helt eller delvist.
¨
Fremlejer
navn.
¨
Om det er en
del af eller hele lejligheden der fremlejes.
¨
Hvor lang tid
– hvilken periode. Max 2 år.
¨
Adresse,
telefonnummer og evt. e-mail adresse til jer selv, eller en evt. kontaktperson.
Vedlagt følger to
skemaer som I bedes benytte, når I hhv. evt. fremlejer hele eller dele af jeres
lejlighed ud til venner, bekendte eller andre.
Bestyrelsen blander
sig ikke i hvor meget en fremlejer betaler i husleje.
Grunden
til, at vi har brug for denne information, er bl.a. at brandmyndighederne har
krav på at få at vide, hvem der bor hvor. Og hvis der skulle opstå problemer
(f.eks. med støj eller i tilfælde af evt. skader eller vedligeholdelse,
boligafgiftindbetaling, affald, etc.), er det til alles bedste, at bestyrelsen
eller vores administrator kan kontakte andelshaveren/
Man
kan højest fremleje hele sin lejlighed
ud i 2 år til den/de samme person/er, men ellers vil bestyrelsen ikke
blande sig i, hvem der fremlejes til.
Ved fremleje af enkelte værelser er der ingen tidsbegrænsning.
Hvis
man ikke meddeler bestyrelsen, hvem man fremlejer til, er det en misligholdelse
af vedtægterne.
Andelshaver
er ansvarlig for at husordenen overholdes. Også selv om man er bortrejst.
Venlig
hilsen
Der er 2 dokumenter - det ene skal udfyldes hvis du vil fremleje hele lejligheden og det andet hvis
du vil fremleje dele af lejligheden
Højreklik med musen på dokumentet og tryk på Gem destination som...